PlutteLuttan

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Överaskning!

Av Wilma - 6 november 2011 18:55

Jag trodde faktiskt att lill-matte och matte skulle vara iväg i en dag men de var iväg i TVÅ dagar! Guu vad man saknat dem!


Husse sa inget när vi, efter att ha varit på hundkursen, att lill-matte eller matte hade kommit hem.. Jag blev istället överaskad över att matte satt i köket och lll-matte satt vid sin tv. Oj oj oj sicket fnatt man fick och man sprang och sprang tills en vägg stoppade en ...


Inte nog med det! lill-matte sa att de hade en till överaskning! Den skulle komma nästa vecka och jag kan ju inte bara sova och vänta.. eller okej sova låter skönt men vänta låter hemskt !


Det kanske är en sån där studsboll... eller en tyg leksak..kanske en tyg ko...eller en riktig ko... eller en tjur..eller en noshörning... eller kanske en... najj allt det har jag ju redan fått.. det blir ju ingen överaskning då !!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 28 augusti 2012 18:50

Jag är med i hastfolks tävling om en skitsnygg pike från HV polo!!  Klicka här för att komma dit!!     ...

Av Wilma - 9 april 2012 21:53

Åkte till Ivö med familjen, Jessica och mustach mannen Zack! Han var faktiskt lite trevlig då och då när vi delade bil till Ivö. Jag körde igenom reglerna först och han lyssnade inte så jätte mycket så då blev man lite små sur men efter det var det o...

Av Wilma - 7 mars 2012 21:10

Tja jag tror vi är ett kärlekspar. Jo det är vi ! Det har vi bestämt! Vi var ute på en dejt för ett par dagar sedan. Jag tänker inte berätta detaljer men vi sprang på fält och Zack var vääldigt intresserad av mig. Dock var jag inte på världens bästa ...

Av Wilma - 23 december 2011 12:00


Ni ska hoppa i korgen när ni hör ordet VETERINÄR! stanna i korgen ytterligare ett par dagar och om nån försöker få upp dig, visa att du inte SKA!   För som jag sagt ett par gånger innan så om du slår upp ordet Veterinär i en hundordbok eller i Wi...

Av Wilma - 22 december 2011 18:45


Ja ja du kanske tror att jag menar den dagen där alla får varsen present (Jag får flera) och sen tror du att jag inte lärt mig att den dagen heter Julafton och då tror du att jag tror att det är dagen men råkat kallat den för mattes födelsedag ... Hä...

Ovido - Quiz & Flashcards