PlutteLuttan

Alla inlägg under mars 2012

Av Wilma - 7 mars 2012 21:10

Tja jag tror vi är ett kärlekspar. Jo det är vi ! Det har vi bestämt! Vi var ute på en dejt för ett par dagar sedan. Jag tänker inte berätta detaljer men vi sprang på fält och Zack var vääldigt intresserad av mig. Dock var jag inte på världens bästa humör så det fick bli som en vanlig dag ifall man vore gift. För så säger ju alla att det är ...


Lill-matte tog iallafall med sig köttbulle maskinen och hon har fått ett nytt rör till det. Det kan bli stort och större än det andra. Kanske gör större köttbullar ? Vem vet .. tja inte jag iallafall!!


Ljuset var då lite tråkigt så det blev inte så många bra , eh , saker ...

     

       


Det var det. Imorrn kommer en liten rolig video. Något som jag övar på just nu !


Ovido - Quiz & Flashcards